New Zealand - Reisverslag uit Molenhoek, Nederland van Karlijn Heijden - WaarBenJij.nu New Zealand - Reisverslag uit Molenhoek, Nederland van Karlijn Heijden - WaarBenJij.nu

New Zealand

Door: karlijnvdheijden

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

20 Oktober 2011 | Nederland, Molenhoek

Dear friends and family,

Welkom op karlijnvdheijden.waarbenjij.nu,

Vanaf nu kun je hier al mijn reisverslagen, foto's en video's lezen en bekijken. Ook is er een mogelijkheid om een reactie achter te laten.

Wil je op de hoogte blijven van mijn avonturen? Schrijf je dan in voor de mailinglist en je ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag. Schrijf je in voor deze mailinglist in het "blijf op de hoogte"-blok op deze pagina!

Je kan ook via je mobiel op de hoogte blijven van elk nieuw reisverslag? Stuur een sms START FOLLOWING KARLIJNVDHEIJDEN ON naar 1008. (EUR 0,55 p.o.b. max.1 per dag. Lees de voorwaarden)

Hopelijk veel lees plezier!!

Liefs,
Karlijn

  • 20 Oktober 2011 - 14:42

    Wendy:

    YEAY!! Spannend hoor!!! Nog 4 dagen!!!! Ik sta in ieder geval ingeschreven zodat ik op de hoogte blijf van je avonturen!!! Heb je nog mijn mailtje gehad met nog 2 tel.nummers van een familie in Auckland en in Christchurch??
    Dan rest mij niks anders dan te zeggen, geniet geniet geniet van je reis!!!! Ik hoop dat je het fantastisch zult gaan vinden, een hoop leuke nieuwe mensen gaat ontmoeten en je de tijd van je leven tegemoet gaat!!
    XXX

  • 20 Oktober 2011 - 15:23

    Sanne:

    Heel veel plezier Karlijn en ik ga je zeker volgen!
    Tot volgend jaar!
    xxx

  • 20 Oktober 2011 - 15:34

    Emma:

    Veel plezier Karlijn, geniet van je avontuur!!
    Super leuk, ik ben nu al benieuwd naar je verslagen :)
    xxx

  • 20 Oktober 2011 - 17:47

    Paulien:

    Hee meisje,

    Ik heb me toegevoegd aan de mailinglijst. Ik wens je heel veel succes!
    Ik hoop dat je een leuke tijd tegemoet gaat!
    Veel plezier!
    Xxxx

  • 23 Oktober 2011 - 17:14

    Marian Kroos:

    Hoi Karlijn,
    Wil nog even via deze weg je heel veel succes toe wensen want je gaat een leuke tijd tegemoet. Goede reis en geniet er van.
    Groetjes aan je ouders.

  • 24 Oktober 2011 - 23:02

    Dewitjes+vankoolwijk:

    Heeee! We wilden je nog bellen maar we zijn het eerlijk gezegd gewoon vergeten (a). Maar oelala je bent nu onderweg! Laat maar snel van je horen als je veilig bent aangekomen:) je bent dan vast heel erg uitgerust na 1000000 uur reizen hahaha, kussss

  • 27 Oktober 2011 - 07:07

    Lily:


    Hoi Karlijn, Je bent nu in N.Z. heb je al lekker geslapen en op een terras gezeten engenoten van de zon? Het was zaterdag leuk dat we elkaar nog gezien hebben. Ik weet dat je het druk hebt de eerste dagen maar we lezen wel hoe het met je gaat.

    dikke knuffel Lily

  • 30 Oktober 2011 - 12:39

    Lidwien:

    ik vind het echt heel stoer dat je dit doet....
    ik mis je echt heel erg en ik hoop dat je het nog heel leuk gaat krijgen daar!
    succes met je vrijwillegers werk!
    heel veel kusjes van je zusje

  • 01 November 2011 - 18:40

    Joep En Elly:

    Je Moet maar durven: effe een half jaar zonder familie naar de andere kant van de wereld!
    Lieve Karlijn, we wensen je een ongelofelijk fijne tijd toe. We zullen je op de voet volgen en hopen dat je mooie ervaringen opdoet. Veel liefs van ons uit "het zuiden".

  • 06 November 2011 - 01:34

    Karlijn:

    Bedankt allemaal voor de reactie's, heel leuk om te lezen!

  • 13 November 2011 - 18:15

    Marij-Fred:

    Wij vinden het geweldig om je zo te kunnen volgen,volgens de foto,s is het hard werken geblazen bij mooi weer.
    Wij blijven je volgen en wachten in spanning het volgende reisverslag van je af.

    veel plezier

    XXX

    Marij - Fred

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karlijn

Actief sinds 19 Okt. 2011
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 25421

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2011 - 28 April 2012

New Zealand here I come!

Landen bezocht: